Klanten Informatie

 

Onze site

Beste klant,

We zijn constant bezig om onze site verder uit te breiden en te verbeteren. We zetten dagelijks nieuwe producten op onze site. Bezoek daarom regelmatig onze site om nieuwe producten te bekijken. Als u een bepaald product op onze site niet kunt vinden, bel of mail ons gerust. We zullen u informeren of dit bij ons op voorraard is, en anders, of we dit snel voor u kunnen bestellen.

Als u ergens op de site hinder ondervindt dan mag u ons dit altijd laten weten. We zullen er extra aandacht aan besteden om het probleem snel op te lossen.

 

Bestelprocedure

 

  • Om te kunnen bestellen u hoeft zich niet te registreren op onze site. Voordelen van registratie zijn echter dat u uw gegeven kunt bewaren en op ieder moment kan inzien en wijzigen, de status van uw bestelling kan volgen, uw bestel historie kan bekijken, een boodschappenlijst kan aanmaken voor later, meerdere afleveradressen kan doorgeven, enz. Na uw registratie krijgt u een e-mail ter controle, waarin u op de link moet klikken om uw registratie te kunnen voltooien.
  • In de categorieën aan de linker kant van de startpagina vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten uit de categorieën en subcategorieën. U kunt ook het vakje “Zoeken” gebruiken om een bepaald product of producten groep te zoeken.
  • Vervolgens kiest u de producten die u wilt kopen door op de button “Toevoegen aan winkelmandje” te klikken. Wilt u meer dan 1 stuk kopen, pas dan het aantal in het vakje ernaast aan en klik op “Toevoegen aan winkelmandje”. Bij elke keer dat u op “Toevoegen aan winkelmandje” klikt, wordt het vorige aantal overgeschreven en vervangen door het nieuwe aantal die in het vakje staat.

Let op ! Vergeet u niet bij producten met variaties in maten en kleuren de gewenste maat een/of  kleur te kiezen.

  • Voorraden van alle artikelen zijn vrijwel up-todate. Als u het gewenst artikel met de juiste variatie keuzes in het winkelmandje plaatst dan kunt u zien of deze wel of niet en in welke hoeveelheid beschikbaar is.
  • U kunt altijd teruggaan naar de details van het bestelde artikel door in het winkelmandje op het product te klikken.
  • Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op "Afrekenen". Hier kunt u nog eens de aantallen aanpassen of teruggaan naar details van het product door erop te klikken. Als uw bestelling klopt dan kiest u de levermethode, betaalmethode, leveringsgebied en kunt u eventuele opmerkingen voor de bestelling / levering doorgeven.
  • Vervolgens klikt u weer op afrekenen. Als u niet al ingelogd was dan komt u in het scherm terecht waar u kunt inloggen, zich als een nieuwe klant kan registreren of zonder registratie uw gegevens voor de bestelling kunt invullen.
  • Hier kunt u ook een afleveradres opgeven die afwijkt van uw standaard adres.
  • Vervolgens accepteert u onze algemene voorwaarden door een vinkje in het vakje te zetten en klikt u op “Bestelling plaatsen”.
  • Bij betaling via iDeal niet vergeten om aan het eind op de pagina van uw bank op button "Bestelling afronden" of een dergelijke konp te drukken. Anders kan het voorkomen dat uw betaling niet correct verwerkt wordt.
  • Wanneer uw bestelling en betaling vóór 16:00 uur bij ons binnen is, sturen we uw bestelling op dezelfde werkdag via PostNL naar u toe. In het algemeen hebt u het pakket binnen Nederland op de volgende dag binnen.

 

Verzendkosten binnen Nederland

Bestellingen tot € 50,-  =  € 6,95 (tot 10 kg)

Bestellingen boven € 50,-  =  Gratis

Rembours kosten = € 10,- + € 6,95  =  € 16,95

 

Verzendkosten binnen EU landen

Bestellingen tot € 500,-  Per doos tot 10 kg =  € 35,-

Bestellingen boven € 500,-  =  Gratis

 

Verzendkosten rest van de wereld

Bestellingen per doos tot 5 kg,-  =  € 55,-

 

Bestelling zelf afhalen

U kunt uw bestelling ook in de winkel zelf afhalen.

Zie voor onze openingstijden onze Adres gegevens.

 

Betaalmethoden

1- Online via iDeal

U kunt in Nederland via iDeal uit uw eigen bank online betalen.

2- Online via PayPal.

U kunt via PayPal rekening, met creditcards, of met PayPal rekening via uw eigen bank betalen.

Voor credit card betaling hoeft u niet bij PayPal geregistreerd te zijn.

3- Bank overschrijving

U kunt het bedrag via bank overmaken. Het kan een dag of langer duren totdat uw betaling bij onze bank binnen is.

4- Rembours

U betaalt aan de PostNL medewerker op het moment dat u het pakket ontvangt.

Als de bestelling geweigerd wordt of niet afgehaald wordt van de postkantoor dan komen de verzend en rembours kosten alsnog voor uw rekening.

5- Contant betalen of Pinnen bij afhalen

U kunt ook contant betalen of Pinnen bij afhalen in de winkel.

 

Annuleren & Retourneren

Annuleren

Het annuleren van een bestelling die niet speciaal en/of met spoed voor de klant besteld is en deze nog niet is verstuurd, is kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien The Mask Feestartikelen reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. Kosten van retourzending komen voor uw rekening.

 Retourneren

U hebt een periode van 14 (veertien) werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. U dient artikelen zoveel mogelijk in origineel verpakking te retourneren. Gebruikte, beschadigde, of ontbrekende delen van artikelen worden niet terug genomen.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. The Mask Feestartikelen zal de gehele aankoopsom van de artikelen, aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Wanneer er geen verzendkosten betaald waren, worden deze in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan The Mask Feestartikelen kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit andere Europese landen dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan The Mask Feestartikelen heeft gedaan. Deze i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

 

Retouradres:

The Mask Feestartikelen

Amsterdamsestraatweg 340,

3551CV  Utrecht.

 

Klachten afhandeling

Als u klachten hebt over ons dan kunt u deze per e-mail naar ons verzenden. U krijgt een bevestiging van uw mail. Uw klacht wordt dan zo spoedig mogelijk afgehandeld.

Bij niet tevredenheid afhandeling door ons, kunt u ook bij geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk terecht met uw klacht.